2012. február 6., hétfő

Az első hónap

Tisztelt Felhasználóink!

Az újév első hónapjának lezárultával megosztanánk Veletek, hogy pontosan hogyan is teljesítettetek ebben az időszakban. 1 hónap alatt összesen 350.000-szer látogattátok meg oldalunkat, és közel 2.000 új üzletet kötöttetek. Természetesen a termékfeltöltés tekintetében is igen aktívak voltatok, hisz míg decemberben 16.000 db aktív termék volt megtalálható oldalunkon, ez a szám most 19.000 db körül mozog. Ezúton szeretnénk üdvözölni januárban regisztrált 1.000-nél is több új felhasználónkat, akik reméljük megtalálták számításaikat nálunk!

Reméljük Ti is éreztétek ezeket a változásokat, és napról napra sikeresebbnek mondhatjátok magatokat nálunk!

Jó csereberélést kíván:
A cserebere.hu csapata

2 megjegyzés:

sopronyi laszlo írta...

helló admin nem tudom hol tudom veled fel venni a kapcsolatot de van némi problémám :cseréltem emberrel én elpostáztam időben ő nem én be negatívoztam erre ő is negatívot adott plusz lehúzott egy telefonnal valamit csináljatok vele

Admin írta...

Kedves László, kérjük írd meg a problémát a http://www.cserebere.hu/irjonnekunk panaszkezelési oldalunkon, hogy kezelni tudjuk azt. Köszönjük!

Megjegyzés küldése